سرهنگ فریبرز خزائی در همایش مدیران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اعتقاد مخلصانه و ایمان در تمام امور که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را تسهیل کننده همه امور دانست و تصریح کرد: بدون شک در فعالیت‌هایی که نیازمند اعتبارات سنگین است باید این نگاه را حاکم کنیم تا مشکلات به راحتی حل و فصل شود.

 وی مهمترین هدف از برگزاری این همایش در مشهد مقدس را بهره‌مندی از مضجع شریف ثامن الائمه(ع) نام برد و افزود: باید به این موضوع توجه داشت که باید حداقل سالی یک بار با برگزاری آموزش‌های متناسب با نیازهای‌ مرکز مقاومت بسیج بنیاد در جوار این بارگاه ملکوتی از آثار و ابعاد وجودی آستان مقدس این امام همام استفاده کرد.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش ما بر این است که آموزش‌های جاری در این همایش‌ها جزئی از برنامه ضمن خدمت سال مدیران و فرماندهان پایگاه‌های بسیج قرار گیرد.

 سرهنگ خزائی از انتشار نشریه عقیدتی «موعظه خوبان» در سیستم اتوماسیون اداری مدیران و فرماندهان بنیاد استان‌های مختلف کشور خبر داد و تصریح کرد:مدیران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با انتشار این نشریه و ارجاع آن به زیر مجموعه‌های خود از این نشریه پرمحتوا نهایت استفاده را ببرند.

 وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف از دل این نشریه مفید می‌تواند ذوق و اهداف متنوعی را در درون کارکنان این نهاد ارزشمند به وجود آورد.

 سرهنگ خزائی با اشاره به نزدیکی انتخابات و لزوم شرکت همگانی و انسجام همه‌جانبه در این حرکت بزرگ خاطرنشان کرد: انتخابات بدون شک بحثی مهم است که در این حرکت عظیم فرماندهان و مدیران بسیج بنیاد در کنار مردم وظایفی بر عهده دارند که باید به درستی به آن عمل کنند، یکی از این وظایف خطیر مدیران و فرماندهان تشویق شرکت بانشاط مردم در این حرکت عظیم و دشمن شکن است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد کشور گفت: بنابر تاکید حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مبنی بر روشنگری در انتخابات و عدم موضع‌گیری در این انتخابات، این موضوع را باید در دستور کار فعالیت‌های ماه‌های آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,